sobota, 4 maja 2013

It's time.

Witajcie kochani!
Zapewne mieliście nadzieję, że Wasza patelka doda jakąś mało ciekawą notkę, niestety. Muszę Was rozczarować.
Tym razem mam dla Was co innego. Pożegnanie. Tak, to czas na pożegnanie. Wciąż mam dostęp do konta blogowego, może napiszę dla Was raz na jakiś czas z niego, jeszcze nie wiem. Co z konkursem? Nie wiem, może będę Was oceniać do końca, czas pokaże. W każdym razie w tym etapie na pewno nie będę Was oceniać, gdyż wyjeżdżam. Jedyne co mi zostało, to podziękować za to, że czytaliście notki. :)
Dlaczego odchodzę? Nie będę zdradzać. Jeśli chcielibyście mnie znaleźć, to zapraszam na fs'a lub sa (i tu, i tu występuję jako patelnia). Możecie złapać mnie także na gg: 31512243.

Do konkursowiczów: termin przedłużamy do 10 maja. :)

Co mi pozostało? Pożegnać się po raz ostatni, choć może niekoniecznie. I prawdopodobnie po raz ostatni na tym blogu napisać:

xoxo,
Patelka

10 komentarzy:

  1. Szkoda, że odchodzisz. :((

    OdpowiedzUsuń
  2. To dlaczego odchodzisz, bo nie wyjaśnilas tak jasno ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chciałam wyjaśnić, myślę, że upublicznianie powodów mojego odejścia byłoby odrobinę niestosowne.

      Usuń
  3. fajny blog

    Jeżeli lubisz oglądać zdjęcia zapraszam na mojego bloga : )
    http://photobyjoot.blogspot.com

    Pozdrawiam : ))

    OdpowiedzUsuń
  4. Cute blog darlin!
    What about following each other? Just let me know!
    Xxx

    Carolina

    www.the-world-c.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. thanks for your comments on my blog! nice post!

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że odchodzisz. Weszłam pierwszy raz na Twojego bloga i panuje tutaj miła atmosfera :c

    OdpowiedzUsuń
  7. Przemyśl jeszcze, naprawdę.. :) Może akurat warto jeszcze..

    OdpowiedzUsuń
  8. Loved your blog and will come back for sure!

    Oh, I just started following you by the way on GFC! Hope you come by my blog! Would love to know what you think about it, and maybe follow me back if you like it?

    These are my links hun <3:
    Instant Milk link
    Facebook page link
    Bloglovin link

    xx

    OdpowiedzUsuń