sobota, 23 lutego 2013

Hejo, hejo ♥ / Good fashion - górna część garderoby

Hej, hej tutaj Lalique, nie nie nowa redaktorka. To ja- Chocoolate, tak zmieniłam nick. Strasznie dawno nic tutaj nie pisałam, mam nadzieję, że dziewczyny mnie za to nie zabiją, ale teraz tyle zamieszania z tym konkursem. No cóż- miejmy nadzieję, że się opłaci i będziecie się dobrze bawić, a z nagród będziecie bardzo zadowolone.
 W każdym bądź razie postanowiłam napisać dla Was posta z serii "Good fashion" czyli ciuchy, które są świetnie wykonane, a ich cena jest niska. Uprzedzam, że w tym poście będą tylko śliczne i ciekawe bluzki/ żakiety/ kurtki ponieważ mam tak wielką szafę, że gdybym miała Wam pokazać wszystko w jednym poście, to byście nie przeczytali tego do wakacji xD. Z góry mówię, że nie będę pisać skąd są ciuchy z reszty stylizacji, jednak jeśli ktoś jest zainteresowany skąd jest dany element możecie zapytać w komentarzu lub na fs w wiadomości :)




Pierwszym ciuchem, do którego nie mam wątpliwości, iż powinien się tu znaleźć jest żakiet z butiku Parsley. Jest świetnie wykonany, a jego cena jest wręcz śmieszna - 0m$. Moja stylizacja z nim ->











Jeśli lubicie robić stylizacje z nutą elegancji to ta  bluzka na pewno przypadnie Wam do gustu. Pochodzi ona z butiku Bonjour fashion i kosztuje 40 m$. Moja stylizacja z nią ->














Panterkową marynarkę z, którą można zrobić ciekawe stylizacje możecie nabyć w  BussyChocolate ♥ za 10 m$. Przykład stylizacji ->










 

Piękny  sweterek prawda ? Możecie go kupić w Risquere za 40 m$. Dostępny jest aż w 10 kolorach. Jak można go użyć pokazują stylizacje Ilustrowanej  i Eleany *zrobiły je na moją prośbę*









 

Kurteczkę w stylu militarnym możecie nabyć w butiku †Cross za 40 m$.  Jak można jej użyć pokazał Piotrek (Choinka.), który również na moją prośbę zrobił stylizację z jej użyciem. Oto ona ->















Na koniec mam dla Was piosenkę:

 


W kolejnej notce pokaże Wam śliczne sukienki lub spodnie zależy co chcecie jeśli chcecie :p  Mam nadzieję, że jeśli nadal nie macie żadnego z tych ciuchów to go nabędziecie :)  Komentujcie co myślicie o notce, bo to naprawdę daje motywację. Na koniec chciałabym poprosić, żebyście jeszcze bardziej rozgłosili konkurs, jeśli macie stelle to w ogłoszeniach lub na blogach :) W końcu możecie tylko zyskać .

Pozdrawiam i miłego weekendu

Lalique

5 komentarzy:

  1. Wszystkie Stylizacje Są Śliczne ♡.♡ A Ja Bym Chciała Wiedzieć Skąd Jest Spódniczka,Z Drugie Stylizacji.Jeśli To Nie Problem To Napisz Mi Na Priv .Z Góry Dzięki-Popsy

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna notka i stylizacje oraz dobór ciuchów. :)

    OdpowiedzUsuń