czwartek, 7 lutego 2013

It's time to...

Czas na... Colorfuul
Zrobiłam dla Was trzy stylizacje. Każda w kolorach czarny i jakiś tam.
Stylizacja w kolorach turkusowy i czarny. Stylizacja wydaje mi się być udana, ale nie dodałam makijażu. Teraz żałuję. Ale no nic. Jedynym akcentem jest torebka z panterką. Ale stylizacja ze zwykłą czarną torebką wyglądała tak, hm... nudnie.
gorset - OB, Up All Night
spódnica - Vo Anne
doczepy i grzywka - OB, Streetwear
torebka, pierścionek, kapelusz - Beetlebum

Następna stylizacja utrzymana jest w kolorze złotym i czarnym. No nie wiem co o niej powiedzieć. Chyba nic ciekawego nie wymyślę. Tutaj wydaję mi się, że orginalne są włosy. Czemu? Stworzyłam je nie na łysej głowie, ale na włosach z SU. Są to włosy stworzone przez Loen, w kolorze czarnym, i na to nałożone doczepy czarne.
sukienka - LC line
torebka - OB, Up All Night
Makijaż - OB (nie pamiętam kolekcji)
Doczepy - OB, Streetwear

I ostatnia z pośród dzisiejszych stylizacji. Jak widać dominuje tu kolor różowy i czarny. Włosy takie same jak w poprzedniej stylizacji, tylko dodana została grzywka.
bluzka - OB, Streetwear
spodnie - OB, Meeting Palace
naszyjnik - Flowery Meadow
torebka - Paper Moon
piercing - Lakris
buty - OB, Vibes

Chcecie się dowiedzieć kto robi nam limitki? Haha! Upierdliwa patelka nic Wam nie powie. 
Mogę Wam powiedzieć, że już niedługo ruszamy z konkursem :) 
Do konkursu zgłaszajcie się tu -> Link do notki konkursowej

To tyle na dziś od waszej ukochanej (czyt. upierdliwej) patelki
xoxo,
Patelka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz