środa, 3 kwietnia 2013

#First time


Cześć, jestem Wiktoria, mam 14 lat. Mój staż na fs wynosi 980 dni. Mój nick to Incendio (wcześniej: Atilla). Jestem tu na okresie próbnym i postaram się napisać jeszcze jedną lub dwie notki. Nie mam konkretnego działu, więc  wybrałam (a raczej wymyśliłam) temat, w którym przedstawię Wam parę stylizacji z powtarzającym się elementem, czy jak to niektórzy nazywają – bazą. 
Postawiłam na jeansową spódniczkę z ▲Beetlebum.


Jest świetnie zaprojektowana, dopracowana pod każdym kątem. Idealnie komponuje się z większością ciuszków, a zwłaszcza z tymi z tej samej kolekcji oraz z OB. 


Na początek zaprezentuję Wam stylizację Ellie.

Stylizacja typowo na lato. Zmieniłabym obuwie z litów na coś bardziej lekkiego. Ogólnie, gorset znakomicie skomponował się ze spódniczką prawie tworząc sukienkę, niestety nie wiem z jakiego butiku on jest.  Dobry przykład na stylizację z bohaterką notki. Dziękuję Ellie. za udostępnienie stylizacji. 
Następne stylizacje należą do mnie:

Pierwsza stylizacja utrzymana w czarnej kolorystyce, nie licząc spódniczki. Irytuje mnie lekko wystający brzuszek i nieszczęsne, nieprzemalowane paznokcie,  ale poza tym myślę, że wszystko dobrze do siebie dobrałam. Specjalnie użyłam „murzyńskiego” skina, ponieważ świetnie podkreśla kolor naszej bazy.
Następna:


Na tej stylizacji widać warstwę pod spódniczką z ▲Beetlebum. Jest nią sukienka z butiku Oblivion (40m$).



Połączenie tych dwóch elementów tworzy zgrany duet, nawet załamania w materiałach są niemal identyczne. Minusem jest to, że trzeba dobrać bluzkę tak, aby zakryła kołnierzyk sukienki. Znowu połączyłam czerń z jeansem.  Brakuje mi tu dodatków lub chociaż torebki czy kopertówki, ale za nic nie umiałam nic znaleźć. A szkoda.
Mam nadzieję, że zainspirowałam Was do działania. Poniżej zamieszczam krótki spis co i gdzie kupiłam (tylko z moich stylizacji).
1 STYLIZACJA: beanie- OB.., septum- OB.,  naszyjnik- Gothic Dream-gothic clothes&accessories, kurtka- FancyIsland, gorset- Insanity, bransoletka- Insanity, torebka- Disease, rajstopy- ▲Beetlebum, buty- ▲Beetlebum.
2 STYLIZACJA: sweterek- ▲Beetlebum, rajstopy- Vo Anne, buty- OB.
Fryzury i makijaże: SU + OB.


xoxo
Incendio

1 komentarz:

  1. Notka bardzo fajna, stylizacje są ładne, aczkolwiek określenie 'murzyńskie' jest uznawane jako rasistowskie. Jestem bardzo czuła na tym punkcie, pewnie wyjdzie na to, że się czepiam - no ale - trudno. Nie sądzisz, że lepiej by było, gdybyś napisała: 'użyłam skina o ciemnej karnacji', czy coś w tym stylu?

    OdpowiedzUsuń