poniedziałek, 1 kwietnia 2013

***

No witam, witam :)
*czas na reklamy*
Jeśli chcecie mnie wspomóc, to zapraszam do głosowania :)
http://fashionstyle-exclusive.blogspot.com/2013/03/oskary-fashionstyle-2-etap.html#comment-form
W 6 i 8 kategorii (Najlepsza modelka i najlepszy komentator na blogach o FS)
Jeszcze głosujcie na intoxication w kategorii:  najlepszy moderator :) Dajmy Asi pośmiertnego oscara (czuję, że mnie zabijesz Asiu jak to zobaczysz)!

I przechodzę w końcu do notki :)
Wiecie, że nie lubię trzymać się standardów? Wiecie, wiecie.
No więc, jak to ja, postanowiłam nie robić niczego z działu, po co? :)
Postanowiłam napisać coś o nowej kolekcji OB :)

Szczerze mówiąc trochę się zawiodłam, miałam nadzieję, że będzie kolekcja, którą wykupię, no ale, jest co jest :) Na dodatek myślę, że każdemu udzielił się brak Agi (Loen) i Magdy (Fantie) w kolekcji.
W każdym razie, spodziewałam się zupełnie innej kolekcji, może wiosennej?
Jednak tak jak zawsze znalazłam swoje perełki :)

Szczególnie urzekły mnie spódnice rysowane przez femi.
A oto stylizacje z tą oto kolekcją.
 (By Pastela)
A co Wy sądzicie o kolekcji?

przepraszam za tak krótką i bezsensową notkę, po prostu nie miałam pomysłu

xoxo, 
Patelka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz