sobota, 30 marca 2013

Witam i o zdrowie Was pytam :)



Hello Wam wszystkim.
Jestem Sylwia, mam 15 lat, mieszkam w Anglii. Moimi zainteresowaniami są siatkówka i fotografowanie. Na Fashionstyle jestem ponad 418 dni (w tym momencie w którym pisze notkę) Na początku mój nick brzmiał Enexilens, aż do Redolence. W dzisiejszej notce zawitamy z działem "Good Fashion". 


Pierwszym ciuchem do którego wzdycham codziennie, są oto spodnie z butiku Epitaph cena jest wręcz śmieszna bo wynosi tylko 40 m$.


Drugie miejsce zajmuje oto ta bluzka, warto ją mieć ponieważ jest bardzo dobrze wykonana. I na pewno przypadnie każdemu krytykowi ciuchów. Jest ona z butiku Slaye i kosztuje 50 m$. 


Wykonane z dobrego tworzywa buty z butiku Vo Anne dodadzą do naszych stylizacji "nutki elegancji". Cena to 50 m$

I doszliśmy do ostatku tej notki, czyli kopertówka z butiku Accessories cena to 50 m$, ale efekt z ową kopertówką oszałamiający.

I na tym kończymy notkę, na koniec stylizacja. Pa!

2 komentarze:

  1. "Wykonane z dobrego tworzywa buty" XDDD

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny blog, pierwszy raz takiego widzę :)
    masz ochotę na wzajemną obserwację? :) daj znać u mnie :*

    OdpowiedzUsuń