niedziela, 10 marca 2013

Still waiting...

Konkurs, konkursem, ale musimy dbać o bloga :)

Przeglądałam sobie Modolan w oczekiwaniu na, no właśnie, na co?
Na nową kolekcję Fanty i doczekałam się :)

Kolekcja nosi nazwę "2000 To live & let go". Nazwa pochodzi, od tego, że w BB jest już 2000 ciuchów. 
BRAWO MADZIA!!! I ulubionej piosenki Fantie zespołu All Time Low. Kolekcja jest typowo wiosenna, no ale nie będę Was zanudzać. 

  

A oto stylizacje z ciuchami z nowej kolekcji.
Fantie   CrystalsJoy
A na co cały czas czekam? Na kolejne kolekcje wiosenne. Mam nadzieję, że nie będę musiała czekać długo :)

Stylizacje na konkurs oddawajcie tutaj: http://we-heart-fs.blogspot.com/2013/03/wreszcie.html

xoxo,
Patelka

4 komentarze:

  1. Cudowna kolekcja. Wykupiłam całą. :) Dziękuję za umieszczenie mojej stylizacji. ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co, po prostu uznałam, że jest ciekawa, więc postanowiłam dodać ją XD

      Usuń
    2. "Sukienka jest typowo wiosenna," a nie "kolekcja" ? xD

      Usuń