środa, 13 marca 2013

Nowa kolekcja w Insanity

Hej! Jak Wam mija dzień? Mój nie jest zbyt ciekawy, bo dostałam szlaban na komputer do piątku. Właśnie wtedy kończy mi się okres próbny, a dodałam dopiero jeden post. Pisę do Was z komórki, poniewż nie chcę zmarnować szansy. Przygotowałam na dziś recenzję kolekcji Oblivion w butiku Insanity. Nie jest ona dokońca w moim stylu, ale jest godna podziwu, ponieważ Loen wykonała ją porządnie. Wszystkie ubrania kosztują 40 m$, a kolekcja zawiera łącznie 20 ciuchów. Najbardziej spodobały mi się te:
Jutro mam klasówkę z matematyki, więc nie mogę przedłużać, choć bardzo chcę. Mam nadzieję, że zachęciłam Was do kupna tej kolekcji. Dołączam swoje stylizacje.
Cześć!

4 komentarze:

  1. Ciekawy blog . Dodaję się do obserwatorków i liczę na to samo .


    my-pencil-and-my-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło, że Ci się podoba, jednak nie zamierzamy dodawać się do obserwatorów, bo Ty to zrobiłaś + nie reklamuj się. Chcesz reklamę napisz do nas na maila lub na gg :)

      Usuń
  2. Nie bawimy się w takie coś. Dziękujemy !

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się Twój blog! ♥
    serdecznie zapraszam do siebie na: http://carrotsx3.blogspot.com/ pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń