poniedziałek, 11 marca 2013

Hej :3

Cześć!

Jak zawsze pierwszy wpis jest najtrudniejszy, ale postram się go ciekawie opiać.

Zostałam przyjęta na 5-dniowy okres próbny, a na imię mi Asia. Większość ludzi, których znam mówi mi Aśka. Na chwilę obecną mam 12 lat.

Na fashionstyle jestem już blisko 600dni. Wszystko zaczeło się od konta alaxandra, ale potem ktoś mi je ukradł i przygoda się zakończyła. Po pewnym czasie postanowiłam wrócić na nowym koncie: goodgirl100. Zmieniłam potem nick na Neonka, a następnie na Venice.. Niedawno zostałam moderatorką forum.

Nie przynudzam Was już moją
historią, przechodzę do konkretów.

Jestem brunetką o prawie czarnych, wielkich oczach. Wszystko robię po swojemu, więc kiepso znoszę krytykę. Nie mam swojego stylu - raz chodzę w trapmkach, a czasem założę balerinki. Jeśli chodzi o moje cechy to:
- dużo gadam
- jestem szalona i otwarta na nowe znajomości
- moja wyobraźnia nie ma granic.

Moją pasją i hobby jest muzyka - gram na pianinie, flecie(prostym i poprzecznym), gitarze i nerwach. Mam swój cel by pójść do "Mam talent", albo czegoś w tym stylu.

Nie mam jakiegoś wielkiego doświadzenia, ale byłam założycielką bloga fs-ekstra. Mam również swojego własnego bloga o życiu, na którym piszę codziennie.

To chyba wszystko. Mam nadzieję, że nie zanudziłam Was na śmierć. To do następnego wpisu :)

Pozdrawiam i dołączam kilka moich stylizacji.

4 komentarze:

  1. Nie ma czarnych oczu, ale to tak a pro po.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, ale są naprawdę w odcieniu strasznie ciemnego brązu

      Usuń
  2. "najdrudniejszy" - serio?
    Kilka chochlików Ci się wkradło w tekst. Czekam na pełną notkę. ((:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ah...te literki - już poprawiłam :)

      Usuń