sobota, 30 marca 2013

Konkurs Miss

Hej :) Z tej strony Valu, jestem tutaj na okres próbny mam nadzieję, że zagoszczę tu na dłużej. Niektórzy z was mnie pewnie kojarzą albo znają, bo dość często bywam na czacie. Nie lubię o sobie opowiadać więc przejdę do konkretów. 


Notka jest na temat ostatniego newsa, który pojawił się na głównej fashionstyle.
Osobiście uważam, że to dobry pomysł, bo tak łatwo nie jest jak się wydaje. 
Jestem ciekawa kto tym razem zostanie Miss. 
Póki co widziałam fajne stylizacje i chcę je tutaj pokazać : 

( przykładowe stylizacje ) 

Gdzie można znaleźć ubrania bądź dodatki ( znalazłam tylko w tych sklepach )  : 
- Octophrame
- Carmelove
Lagusté 

Życzę wszystkim użytkowniczką, które się zgłosiły jak najwięcej głosów 
no i może jedna z was zostanie MISS, powodzenia :) 

Valu. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz