sobota, 19 stycznia 2013

Dzień dobry ;)


Witajcie! Nie będę o sobie rozprawiać godzinami, ponieważ wiem, że i tak to nikogo NIE INTERESUJE. 
Kim jestem? Nikim ważnym. Zwykłym kimś z loginem: patelnia . Telimena mam na imię (wiem, że Was to nie interesuje, nie musicie mi tego tłumaczyć godzinami). Przy okazji, czasem mam ostry język. Nie zawsze, ale jednak, WIĘC NIE SPAMUJCIE MI W KOMENTARZACH, ŻE MAM NIE PRZEKLINAĆ, BO I TAK NIE POSŁUCHAM. 


Dzisiaj pojawiam się tylko na chwilę. Z czym takim? Z niespodzianką, chociaż nie, z zapowiedzią niespodzianki. 

Szykuję się wielka niespodzianka. Nie zdradzę Wam nic. Jednak, bądźcie czujni. Gdyż będzie to coś wspaniałego. (Tak patelnia samochwała, myśli, że jak coś tam wymyśliła, to że będzie to wyjebane w kosmos, a i tak będzie chujowo) Otóż nie. Dlaczego? Gdyż nie pracuje nad tym sama. Do naszej niespodzianki (oczywiście oprócz całej ekipy bloga) włączone są też osoby trzecie. Uznawane, za osobistości, fejmy, vipy, czy jak tam ich sobie nazwiecie. Pewnie chcecie loginy, co? 
Nie ma tak łatwo. Będzie jeden, ale zaszyfrowany login. Domyślicie się? Może. Jeśli tak to gratuluję :) 
A więc: 
Dsflxosdj

Coś o tej osobie: Sławna projektanta, projektuje m. i. w OB. (Jestem prawie pewna, że ją znacie i macie choć jeden ciuch, który wykonała).
(Mała podpowiedź: Nie każdy taki sam znak to ta sama litera)

Pewnie znienawidzicie mnie za to, że każe Wam główkować, ale co mi tam :) Podobno logiczne myślenie rozwija umysł.

5 komentarzy:

  1. Jeśli nie zrozumiecie szyfru i dojdziecie do wniosku, że jest za trudny, to go poprawię i uproszczę.

    OdpowiedzUsuń
  2. On jest dziwny :C I to że projektuje w OB i ją znamy nic nie mówi ;c Nie rozumiem tego Dsfixosdj...
    Pettero.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nikt nie rozumie ;c
    Dobra, w następnej notce będzie inny szyfr.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie, ale jestem ciekawa jak do tego doszłaś. Strzelałaś, czy faktycznie jakoś to odkryłaś?

    OdpowiedzUsuń