wtorek, 22 stycznia 2013

Brak ciekawego tematu

Postanowiłam zrobić coś z poza działu. Mianowicie: Ocenić pojedynek.
Szukałam odpowiednich dwóch modelek, ale nie mogłam znaleźć, aż znalazły się dwie, które nie tyle było trudniej ocenić, co były ciekawie ubrane. 


Oto one: 
  
 Jest to MIKRUSEK. Zacznijmy od niej. Najpierw twarz. Mamy śliczną, ale nieprzekombinowaną twarz. Jedyne co możemy na niej zobaczyć, to cienie, sztuczne rzęsy oraz jasnoróżowe nieco "grymaśne" usta, które osobiście bardzo lubię. Na głowie widnieje biały kok, niedawno bardzo sławny na fs. Ja natomiast jestem jego fanką nadal. Dalej mamy dwukolorową stylizacje: granat (a może to jest chabrowy, może jestem daltonistką) oraz czarny. Pierwsze wrażenie ok, ale po drugim i trzecim spojrzeniu trochę mniej mi się podoba. Czemu? Według mnie ta brożka trochę gryzie się z bluzką, gdyż są w takim samym kolorze. No i jeszcze mogłabym się uczepić tego, że rękawy bluzki wychodzą spod marynarki, czego nie trawię. Może nie wszyscy się ze mną zgodzą, ale dla mnie wygląda to nieestetycznie. Przejdźmy do butów. Buty są ładne. I nie wiem co mogłabym o nich więcej powiedzieć, gdyż są ładne i tyle. Nie mają innego koloru, gdyż zamierzenie było, żeby stylizacja była utrzymana w granatowo-czarnych barwach. Przejdźmy do dodatków. Jak wcześniej wspomniałam broszka mi nie pasuje, ponieważ zwyczajnie się gryzie. Plecak, jest ok. A naszyjnik bardzo mi się podoba. Podoba mi się, że nie zostałaś przy schemacie i dałaś inny kolor naszyjnika, przecież można było dać czarny. Ale nie. Ty wybrałaś złoty. Bardzo mi się to podoba. No i gdzieś tam dopatrzyłam się pierścionka. Jest ok, mało widoczny, ale ok.


Ocena: 9/10
I w końcu itkaxX. Więc jak poprzednio najpierw twarz. Ale za nim. To muszę ci powiedzieć, że jedno mi się nie podoba. Mianowicie: karnacja. Jest za ciemna. Na dodatek wybrałaś kolor włosów blond, a ciemna karnacja i jasne włosy nie pasują do siebie. Na moje oko lepiej by było, gdybyś wybrała brązowe lub czarne. A teraz twarz: Oczy są ładne, dodałaś eyeliner, jakieś sztuczne rzęsy i to tyle. Nie lubię tych ust. Właściwie nie wiem czemu, ale ich nie lubię. Aczkolwiek o gustach się nie dyskutuje, więc pozostawię to innym do skomentowania. Włosy jak już wspomniałam są  za jasne. Do ciemnej karnacji tylko i wyłącznie ciemne włosy. Za to forma bardzo mi się podoba. Następnie przyjrzałam się bluzce oraz spodniom. Co ciekawe ta stylizacja również miała być utrzymana w odcieniach granatu i czerni. Bluzka jest ubierankowa, czego nie znoszę. Spodnie również. Nie podobają mi się. Teraz czas na buty. Pierwsze co mi się rzuciło w oczy, to to, że buty są identyczne. Nie będę ich oceniać, gdyż ocena brzmiałaby tak samo jak u poprzedniej modelki. Przyszła pora na dodatki. Zacznijmy od torebki. Torebkę bardzo lubię. Duża, a zarazem elegancka kopertówka. Bransoletki są w porządku, nie jestem pewna czy są ubierankowe, czy też nie. Ale nawet jeśli są, to nie widać tak tego. Pierścionek, ledwo co go zauważyłam :) Ale wydaje się być w porządku. Może trochę się gryzie z torebką, ale jest ok. 

Ocena 6/10

Tak więc jak obiecywałam ostatnio w tej notce dam jeszcze jeden zaszyfrowany login.
Zaksr. 
(Jeśli w tym loginie są znaki typu serduszko lub kropka przepisuje się je)
Jeśli nadal jest Wam trudno zrozumieć szyrf, to dajcie w komenarzu jakieś słowo i login z fs, każdy kto da słowo dostanie wiadomość na fs ode mnie z tym słowem i z tym słowem, ale zaszyfrowanym. Ktoś chętny? Może wtedy będzie wam wygodniej połapać się o co chodzi w szyfrze.
A tak btw, powiem Wam, że nie tylko Wy macie problem z szyfrem.
Każda z redaktorek bloga (oczywiście nie liczę bas, gdyż jest ona grafikiem) pytała się mnie o szyfr. 
Chodź wiedziały kto nam pomaga nie rozumiały o kogo chodzi. 
Więc czekam na wiadomości na fs oraz na komentarze pod notką z loginem ze słowami, które mam zaszyfrować.
Jeśli nie dostaniecie wiadomości, to wiedźcie, że nie miałam czasu, ale gdyby tak się stało, to wszystkie słowa będą podane w następnej notce.
Jeśli chcecie możecie wysłać mi więcej słów max.3.
Każda redaktorka była uprzedzona o tym kto nam pomaga w niespodziance.
I koniec. Więcej nie pisze. Tyle powinno Wam wystarczyć.
Więc czekam na wiadomości na fs oraz na komentarze pod notką z loginem ze słowami, które mam zaszyfrować.Jeśli nie dostaniecie wiadomości, to wiedźcie, że nie miałam czasu, ale gdyby tak się stało, to wszystkie słowa będą podane w następnej notce. Jeśli chcecie możecie wysłać mi więcej słów max.3.
Bye
Patelnia

2 komentarze: