poniedziałek, 7 stycznia 2013

Witam.

Witam, gorąco czytelników. Mam na imię Aleksandra ,mój login na fashionstyle.pl to Parlletteschot. Mam 12 lat. Mój e-mail to demkaaa__fashionstyle@o2.pl jak coś chcecie ode mnie to piszcie, ja nie gryzę ;3. Często przebywam na gg mój numer to 45196184.  Doświadczenie  mam chyba spore, aktualnie jestem redaktorką na blogu http://charming-fs.blogspot.com/. Napisze teraz coś dokładniej  o mnie: jestem : odważną, szaloną, brunetką podobno często się żądze XD.  Gdybym, miała się opisać w jednym zdaniu to by brzmiało tak : Jestem raczej wyluzowaną i odważną dziewczyną , która zawsze jest sobą.
Na dzisiaj kończę, spodziewajcie się notek od innych redaktorek. Odezwę się jeszcze, mam nadzieję, że polubicie bloga, redaktorki i posty ;3 .
PS: Dziękuje naszej kochanej Basi, która się stara aby blog jakoś wyglądał :*.  

3 komentarze:

  1. Dzięki Basi wygląda lepiej niż jakoś ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś czuję, że ten blog będzie świetny.. *-*

    OdpowiedzUsuń
  3. A szukacie jeszcze jednego autora? Bobja bym chciała tutaj pisać. Mam doświadzenie

    OdpowiedzUsuń