wtorek, 22 stycznia 2013

(Nie) codziennośc xd

Witam kochanych czytelników!

    Dzień jak codzień, "koleżanki" mnie wkurwiły, co wiązało się z kłótnią- z resztą nie lubię ich delikatnie mówiąc. Ale i tak wieżę, że dzisiejszy dzień jeszcze nabierze sensu ;3.


***


Tak sobie odwiedziłam stronę internetową H&M i postanowiłam sobie porysować ;3.
Nie wyszło mi to całe "rysowanie". Jeśli chcecie zobaczyć sukienkę którą próbowałam narysować to ---> KLIK a tutaj jak mi wyszło --->KLIK. Wiem o tym, że nie umiem rysowac, ale się uczę. Więc czasem będę pokazywała wam moje projekty ;3. 
   Przejdźmy do posta...
Szperałam w działach i znalazłam c:. Wybrałam sobie "Ukrytą Kamere"
UWAGA: Calin widzi wszystko huehuehue.







Zaczynając od góry powiem tyle, że użytkowniczka świetnie połączyła te włosy z czapką <33.
Makijaż jest delikatny, kolczyki w brodzie wyglądają bardzo fajnie.
Ubiór jest okej.
No kurde nie mam się do czego przyczepic ;(
Ocena: 10/10













Przepraszam, że tak krótko, ale niestety.
Pa :**


3 komentarze:

  1. Ładnie rysujesz kochanie ;*
    Przykro mi, że tak wyszło :c

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie :) Ciężko się trochę czyta przez tą czcionkę, ale tak to to fajny blog i posty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę fajnie rysujesz, ale mogłabyś popracować nad bardziej opływowymi brzegami. ; )
    Czekam na następną notkę.

    OdpowiedzUsuń